Komunikat dla Klientów Oddziału Częstochowa 7-9.12.2021
2021-12-07Uprzejmie informujemy, że w dn. od 7 do 9 grudnia br. wprowadzamy tymczasową zmianę w dostępności placówki Banku przy ul. Michałowskiego 17 w Częstochowie. Szczegóły poniżej.
W związku z pandemią COVID-19, w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników, zaplanowaliśmy dezynfekcję naszej placówki. Uprzejmie informujemy o tymczasowej zmianie organizacji pracy Oddziału Częstochowa przy ul. Michałowskiego 17.
- We wtorek 07.12.2021 r. – nasza placówka będzie czynna do godz. 15:00.
- W środę i czwartek 08-09.12.2021 r. – nasza placówka będzie niedostępna dla Klientów.
- Ponowne otwarcie placówki planujemy na piątek 10.12.2021 r.
W czasie niedostępności placówki Klientów Oddziału Częstochowa zapraszamy:
- do korzystania z bankomatu/wpłatomatu,
- do najbliżej zlokalizowanej placówki Banku w Kłobucku, ul. 11 Listopada 8 – czynne pon.-pt. 8.30 - 16.30, tel. 34 343 05 06; 660 785 709,
- do korzystania ze zdalnych kanałów obsługi i komunikacji:
Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość. O zmianach będziemy informować w odrębnych komunikatach. Bieżące informacje odostępności naszych plcówek znajdują się w zakładce Jak w czasie epidemii działamy dla Ciebie?