Kontakt
Formularz kontaktowy
  • Napisz do nas

    info@esbank.pl
  • Oddziały

    Zobacz listę
  • Oddzwonimy

Zapoznaj się z pełną informacją
o przetwarzaniu danych osobowych

Połączone siły - nowy Oddział Kleszczów

 KOMUNIKAT  

W związku z reorganizacją sieci placówek naszego Banku, Punkt Obsługi Klienta w Klukach (adres: Kluki 88) będzie dostępny wyłącznie do środy 30 listopada 2022 r.

Zapraszamy do korzystania z bankowości elektronicznej SGB24 / SGB24 Biznes i SGB Mobile 
oraz najbliższych placówek i bankomatów*:
 

  • Oddział Kleszczów, ul. Główna 114, tel. 44 738 03 12, czynne pon.-pt. 8:00-16:00, 
  • POK Rząśnia, ul. Kościuszki 45, tel. 44 744 11 20, czynne pon. - pt. 07.30 – 15.30, 
  • Oddział Piotrków Tryb., al. Armii Krajowej 22 c, tel. 44 744 11 18; czynne pon. - pt. 08:30 – 16:30.

*Wykaz wszystkich lokalizacji ESBANKU Banku Spółdzielczego znajduje się na stronie www.esbank.pl w zakładce Placówki i bankomaty.

 

Połączyliśmy siły! Od 31 grudnia 2021 roku dawny Bank Spółdzielczy w Kleszczowie (bank przejmowany) stanowi Oddział Kleszczów ESBANKU Bank Spółdzielczego z siedzibą w Radomsku (jako banku przejmującego). Witamy w gronie naszych Klientów, Udziałowców i Kontrahentów!

Łączymy siły - połączenie ESBANKU i BS Kleszczów

WAŻNE! Od 4 kwietnia 2022 r.:

  • aktualna jest tylko strona www.esbank.pl,
  • Klienci Oddziału Kleszczów korzystają z nowej bankowości elektronicznej
  • oraz z obsługi we wszystkich placówkach ESBANKU Banku Spółdzielczego na terenie województw łódzkiego i śląskiego.

Informacja o ESBANKU Banku Spółdzielczym jako administratorze danych osobowych Klientów i Udziałowców Oddziału Kleszczów (dawnego Banku Spółdzielczego w Kleszczowie) - więcej na temat RODO pod tym linkiem.

 

INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKÓW BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

WAŻNE! Zapoznaj się z informacją dla Klientów Oddziału Kleszczów, dotyczącą integracji informatycznej i zmiany bankowości interentowej oraz mobilnej:

 

  1. Jak mogę korzystać z bankowości elektronicznej po 4 kwietnia 2022 r.?
  • Dla Klientów  indywidualnych Oddziału Kleszczów dostępna jest bankowość internetowa SGB24 i aplikacja mobilna SGB Mobile. Tylko tutaj możliwe jest dokonywanie płatności i zleceń. Przycisk logowania znajduje się na górze strony www.esbank.pl.
  • Dla Klientów  firmowych i instytucjonalnych Oddziału Kleszczów dostępna jest responsywna bankowość internetowaSGB24 BIZNES, która dostosowuje automatyczne widok do ekranu komputera lub smartfona. Tylko tutaj możliwe jest dokonywanie płatności i zleceń.  Przycisk logowania znajduje się na górze strony www.esbank.pl.
  • Dodatkowo Klienci firmowi do 15.06.2023 r. mogą korzystać z aplikacji mobilnej Portfel SGB (podgląd historii karty firmowej i BLIK dla firm). Dostępna jest już także aplikacja mobilna SGB dla firm
  • Do 30.06.2022 r. możliwe było korzystanie z tzw. pasywnego dostępu do serwisu Internet Banking dawnego BS Kleszczów. Aktualnie dane historyczne rachunku  sprzed łaczenia można uzyskać w placówkach Oddziału Kleszczów (Kleszczów, Rząśnia, Sulmierzyce). - gdzie można tylko sprawdzić i pobrać historię rachunku. 

 

  1. Czy loginy do bankowości elektronicznej się zmieniają?

Do 30.06.2022 r. włącznie) strona do logowania oraz dane Klientów do logowania (login, hasło) do serwisu Internet Banking https://online.bskleszczow.pl/ pozostają niemienione. Od 4.04.2022 r. dostęp do serwisu dawnego BS Kleszczów jest wyłącznie pasywny - umożliwia sprawdzenie stanu konta, ale nie umożliwia wykonywania dyspozycji.

Dzięki pełnej integracji informatycznej ESBANKU Banku Spółdzielczego i Oddziału Kleszczów Klienci Oddziału Kleszczów mogą korzystać w sposób aktywny z bankowości internetowej SGB24 / SGB24 Biznes i aplikacji mobilnej SGB Mobile, które zastępują wcześniejsze kanały online. Strona logowania nowej e-bankowości to: https://sgb24.pl/frontend-web/app/auth.html#/content/login

Identyfikator do SGB24/SGB24 BIZNES składa z liter i cyfr. Dla wygody Klientów Oddziału Kleszczów jest on oparty na Identyfikatorze do Internet Banking (IB) dawnego BS Kleszczów – wystarczy poprzedzić go bez spacji dwiema literami KS_ _ _ _ _ _ _ _. Przykład: KS11112222 (gdzie 11112222 to przykładowy login do IB online.bskleszczow.pl).

 

  1. Jak wygląda logowanie do nowej bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES?

Do nowej bankowości Klienci logują się od 4 kwietnia 2022 r. z użyciem nowego IDENTYFIKATORA, nowo utworzonego HASŁA STAŁEGO oraz DRUGIEGO SKŁADNIKA UWIERZYTELNIANIA. Drugi składnik uwierzytelniania w SGB24/SGB24 BIZNES jest przeniesiony w zależności od wcześniejszej metody logowania/autoryzacji dyspozycji w IB dawnego BS Kleszczów:

  • kod SMS - metoda autoryzacji nie zmienia się (kod SMS to kosztowa metoda uwierzytelniania - po uzyskaniu dostępu do SGB24 Klient może zawnioskować o zmianę metody SMS na bezpłatną autoyzację w aplikacji mobilnej Token SGB),

  • inna metoda (aplikacja Nasz Bank; nPodpis + certyfikat kwalifikowany; nPodpis + certyfikat bankowy na urządzeniu typu USB) - zmiana na bezpłatną aplikację Mobilny Token SGB (aplikację Token SGB należy pobrać ze sklepu Google Play lub App Store przed pierwszym logowaniem i powiązać podczas pierwszego logowania ją ze swoim smartfonem i bankowością internetową). 

Szczegóły, poradniki i instrukcje video - pod linkami: >> SGB24 << oraz >> SGB24 BIZNES << .

 

  1. Czy szablony przelewów zostały przeniesione do nowej bankowości internetowej?

Tak, szablony przelewów Klientów Oddziału Kleszczów zostały przeniesione ze starej bankowości internetowej do SGB24.

 

  1. Czy historia rachunku została przeniesiona do nowej bankowości internetowej?

W SGB24 Klient Oddziału Kleszczów nie znajdzie historii swojego rachunku, założonego w dawnym BS Kleszczów. Samodzielne pobranie zestawienia operacji w IB dawnego BS Kleszczów było możliwe do 30.06.2022 r.  Aktualnie dane historyczne rachunku  sprzed łaczenia można uzyskać w placówkach Oddziału Kleszczów (Kleszczów, Rząśnia, Sulmierzyce). - gdzie można tylko sprawdzić i pobrać historię rachunku. 

 

INFORMACJE DLA UDZIAŁOWCÓW

 

Co się zmienia dla Udziałowców dawnego Banku Spółdzielczego w Kleszczowie?

Z chwilą wpisania połączenia Banków do Krajowego Rejestru Sądowego, tj. z dniem 31.12.2021 r.  Członkowie Banku przejmowanego (tj. dawnego Banku Spółdzielczego w Kleszczowie) stali się Członkami Banku Przejmującego, tj. ESBANKU Banku Spółdzielczego. Dotychczasowi Członkowie Banku Spółdzielczego w Kleszczowie będą stanowić Grupę Członkowską Kleszczów.

WAŻNE Zgodnie ze Statutem ESBANKU Banku Spółdzielczego jednostka udziałowa wynosi 500 zł. W związku z powyższym, Członkowie przejętego Banku Spółdzielczego w Kleszczowie, mający niedopłaty do pełnego udziału członkowskiego, powinni uregulować wysokość swych jednostek do wartości wielokrotności podstawowej jednostki udziału do końca 2022 r. Statut dostępny jest w Centrali Banku w Radomsku.

 

 

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Co połączenie Banków oznacza dla Klientów przejętego Banku Spółdzielczego w Kleszczowie?

Z perspektywy Klienta Banku Spółdzielczego w Kleszczowie zmienia się jedynie nazwa i szyld banku. 31 grudnia 2021 r. ESBANK Bank Spółdzielczy stał się w wyniku fuzji następcą prawnym Banku Spółdzielczego w Kleszczowie, włączając go do swojej struktury jako 7. Oddział Kleszczów. Biuro Główne (Centrala Banku) zlokalizowana jest w Radomsku, przy ul. Tysiąclecia 4 (kontakt: info@esbank.pl, tel. 44 744 10 00, fax 44 744 10 010).

Dla Klientów Oddziału Kleszczów zmiana oznacza stabilizację i bezpieczeństwo złożonych depozytów oraz kontynuację prowadzonych rachunków bankowych i obsługi udzielonych kredytów. Dotyczy to osób indywidualnych, przedsiębiorców, spółek prawa handlowego, jednostek samorządu terytorialnego i organizacji pozarządowych. Obsługa Klientów jest prowadzona nieprzerwanie na dotychczasowych zasadach, przy czym od chwili połączenia są Oni Klientami ESBANKU Banku Spółdzielczego. W związku ze zmianą Klienci nie muszą podejmować żadnych działań.

 

  1. Czy placówki w Kleszczowie, Sulmierzycach, Rząśni, Klukach będą działać tak jak dotychczas?

Placówki aktualnego Oddziału Kleszczów :

  • KLESZCZÓW, ul. Główna 114 – tel. 447380312 – czynne pon.-pt. 8:00-16:00 (bankomat)
  • RZĄŚNIA, ul. Kościuszki 45 – tel. 44 744 11 20 – czynne pon.-pt. 7:30-15:30 (bankomat)
  • SULMIERZYCE, Plac Gabriela Turskiego 8 – tel. 44 738 03 16 – czynne pon.-pt. 8:00-16:00 (bankomat) 

 

  1. Czy przeniesienie środków do nowego banku wymaga od Klientów jakichś działań?

Klienci Oddziału Kleszczów – dawnego Banku Spółdzielczego w Kleszczowie – nie muszą nic robić. Ich środki są automatycznie, w całości, przeniesione do ESBANKU Banku Spółdzielczego.

Numery kont się nie zmieniają, karty zachowują ważność, kontynuowana jest obsługa kredytów udzielonych przez dawny Bank Spółdzielczy w Kleszczowie.

 

  1. Czy moje pieniądze są bezpieczne?

Wszystkie depozyty Klientów dawnego Banku Spółdzielczego w Kleszczowie są bezpieczne.

Wszystkie Ich środki automatycznie przeniesione są do ESBANKU Banku Spółdzielczego, który jest jednym z największych Banków w Spółdzielczej Grupie Bankowej. Atutem ESBANKU Banku Spółdzielczego jest technologiczne zaawansowanie, wysoki poziom kapitałów własnych, dobre wyniki finansowe i odpowiednie zabezpieczenia systemowe, organizacyjne i kapitałowe. Stanowi to gwarancję stabilności, bezpieczeństwa inwestycyjnego i wsparcia, jakiego możemy udzielać naszym partnerom.

Jednocześnie przypominamy, że depozyty wszystkich Klientów ESBANKU Banku Spółdzielczego, tak jak w przypadku wszystkich banków w Polsce, objęte są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego na zasadach określonych w ustawie o BFG. Więcej o BFG >>POD TYM LINKIEM<<.

 

 

  1. Co z kredytami Klientów Banku Spółdzielczego w Kleszczowie i procesowanymi wnioskami kredytowymi?  

Kredyty należy spłacać jak dotychczas, warunki i numery kont się nie zmieniają. Wnioski kredytowe złożone jeszcze w banku przejmowanym, zostaną rozpatrzone już przez ESBANK Bank Spółdzielczy zgodnie z obowiązującymi w Banku po połączeniu zasadami.

 

  1. Co z przelewami wychodzącymi z Oddziału Kleszczów (dawny Bank Spółdzielczy w Kleszczowie) lub przychodzącymi do Klientów aktualnego Oddziału Kleszczów?

Przelewy będą realizowane standardowo. Proces połączenia w żaden sposób nie oddziałuje na bieżące realizowanie przelewów.

 

  1. Czy osoby lub podmioty wysyłające przelew na dotychczasowe konto w Oddziale Kleszczów (dawny Bank Spółdzielczy w Kleszczowie) muszą coś zmieniać?

Numery rachunków nie zmieniają się. Przelewy będą realizowane standardowo.

 

  1. Czy zmienia się kod SWIFT banku?

Kod SWIFT się nie zmienia: GBWCPLPP.

 

 

 

 

 

 

 

 

Co zmiana oznacza dla Klientów? W momencie łączenia zmianie uległa nazwa i marka Banku. Dla wszystkich Klientów nowego Oddziału Kleszczów (dawnrgo Banku Spółdzielczego w Kleszczowie) oznacza to stabilizację i bezpieczeństwo złożonych depozytów oraz kontynuację prowadzonych rachunków bankowych i obsługi udzielonych kredytów. Dotyczy to osób indywidualnych, przedsiębiorców, spółek prawa handlowego, jednostek samorządu terytorialnego i organizacji pozarządowych.

  • Numery kont się nie zmieniają.
  • Karty płatnicze SGB zachowują ważność.
  • Bez zmian kontynuowana jest również spłata i obsługa kredytów.
  • Kontynuowana jest również obsługa kredytów depozytów.
  • Nadal dostępne są placówki Kleszczowie, Sulmierzycach i Klukach oraz w Rząśni - pod adresem ul. Kościuszki 45 - szczegółowe dane teladresowe wszystkich placówek ESBANKU Banku Spółdzielczego znajdują się na mapce poniżej i >>POD TYM LINKIEM<<.

 

WAŻNE Po zaplanowanej dn. 2-3 kwietnia 2022 r. pełnej integracji informatycznej ESBANKU Banku Spółdzielczego i Oddziału Kleszczów (dawny BS Kleszczów) od 4 kwietnia 2022 r.:

  • Aktualna jest wyłącznie strona www.esbank.pl - do którejprzekierowujemy ze zarchiwizowanej strony dawnego BS Kleszczów.
  • Klienci Oddziału Kleszczów uzyskują dostęp do obsługi stacjonarnej we wszystkich lokalizacjach ESBANKU Banku Spółdzielczego oraz do pełnej oferty ESBANKU Banku Spółdzielczego.
  • Dla Klientów  indywidualnych Oddziału Kleszczów dostępna jest bankowość internetowa SGB24 i aplikacja mobilna SGB Mobile
  • Dla Klientów  firmowych i instytucjonalnych Oddziału Kleszczów dostępna jest responsywna bankowość internetowaSGB24 BIZNES, która dostosowuje automatyczne widok do ekranu komputera lub smartfona. Klienci firmowi do 15.06.2023 r. mogą korzystać z aplikacji mobilnej Portfel SGB (podgląd historii karty firmowej i BLIK dla firm). Dostępna jest już także aplikacja mobilna SGB dla firm.

Jakie korzyści zyskują Klienci Oddziału Kleszczów za sprawą połączenia?

Jednocześnie przypominamy, że Państwa depozyty, tak jak depozyty wszystkich Klientów banków w Polsce, objęte są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego na zasadach określonych w ustawie o BFG. Więcej o BFG >>POD TYM LINKIEM<<.

 

(kliknij w mapkę, by powiększyć lub pobrać plik)

 

 

 

 

 

 


 

Komunikacja marzec 2021 r. - LISTY DO UŻYTKOWNIKÓW BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ I MOBILNEJ

Treść listów do Klientów Oddziału Kleszczów ESBANKU Banku Spółdzielczego z siedzibą w Radomsku (dawnego BS Kleszczów), korzystających z Internet Banking (IB). Wskazujemy w nim harmonogram łączenia informatycznego, zaplanowanego na weekend 2-3 kwietnia 2022 r., rekomendacje, jak się przygotować do zmiany bankowości internetowej i mobilnej oraz jak tworzony będzie Indentyfikator Użytwkownika SGB24/SGB24 BIZNES.

 

Komunikacja luty 2021 r. - LISTY DO KLIENTÓW I UDZIAŁOWCÓW O ŁĄCZENIU

Treść listów do Klientów Oddziału Kleszczów ESBANKU Banku Spółdzielczego z siedzibą w Radomsku (dawnego BS Kleszczów) z miniporadnikiem o łączeniu.

 

Komunikat 31.12.2021 r. INFORMACJA O POŁACZENIU - WPIS W KRS

Z dniem 31 grudnia 2021 r. ESBANK Bank Spółdzielczy z siedzibą w Radomsku (bank przejmujący) i Bank Spółdzielczy w Kleszczowie z siedzibą w Kleszczowie (bank przejmowany) formalnie połączyły siły. Połączenie zostało wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego. Pełna integracja informatyczna systemów aktualnego Oddziału Kleszczów oraz ESBANKU Banku Spółdzielczego została zaplanowana na weekend 02-03 kwietnia 2021 r.

 

Komunikat 03.12.2021 r. INFORMACJA O ZGODZIE KNF NA ŁĄCZENIE BANKÓW

W Komunikacie ws. decyzji podjętych przez Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 3 grudnia 2021 r. KNF poinformoała, że jednogłośnie zezwoliła na połączenie Banku Spółdzielczego w Kleszczowie z ESBANKIEM Bankiem Spółdzielczym. Treść komunikatu dostępna jest >> POD TYM LINKIEM <<.

 

Komunikat 23.11.2021 r. INFORMACJA O ZAWIERANIU UMÓW W IMIENIU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W KLESZCZOWIE

Uprzejmie informujemy, że w związku z tym, że od dnia 28 października 2021 r. Bank Spółdzielczy w Kleszczowie z siedzibą w Kleszczowie jest reprezentowany przez Zarząd ESBANKU Banku Spółdzielczego z siedzibą w Radomsku, uprzejmie informujemy, że umowy, których stroną ma być Bank Spółdzielczy w Kleszczowie z siedzibą w Kleszczowie mogą być zawierane wyłącznie przez Zarząd ESBANKU Banku Spółdzielczego z siedzibą w Radomsku reprezentujący Bank Spółdzielczy w Kleszczowie z siedzibą w Kleszczowie lub przez pełnomocników ustanowionych przez Zarząd ESBANKU Banku Spółdzielczego z siedzibą w Radomsku. Informacja dla Kontrahentów dostępna jest >> POD TYM LINKIEM <<.

 

Komunikat 04.11.2021 r. INFORMACJA O PLANACH ŁĄCZENIOWYCH ESBANKU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO ORAZ BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W KLESZCZOWIE

Sąsiadujący  teren działania w południowej części województwa łódzkiego, wspólne DNA bankowości spółdzielczej, opartej o idee współpracy i wspierania lokalnej społeczności, a teraz także wspólne plany na przyszłość. Informujemy, że ESBANK Bank Spółdzielczy z siedzibą w Radomsku oraz Bank Spółdzielczy w Kleszczowie pragną połączyć siły, tworząc jednolity, prężny podmiot finansowy, który będzie działał pod marką ESBANK Bank Spółdzielczy.Komunikat dotyczący planowanego połączenia ESBANKU Banku Spółdzielczego i Banku Spółdzielczego w Kleszczowie” dostępny jest >> POD TYM LINKIEM <<.