Komunikat dla Beneficjentów Programu Tarcza Finansowa PFR
2020-08-11Uprzejmie przypominamy Klientom, którzy skorzystali/korzystają z subwencji w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju o obowiązku przedstawienia w Banku w terminie do 31 grudnia 2020 r. do weryfikacji dokumentów potwierdzających uprawnienia osób składających wniosek/podpisujących umowę subwencji do reprezentowania Beneficjenta.
- informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
- wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejl ub
- Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub
- Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Oświadczenie.
Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu i są dostępne do pobrania ze strony Funduszu TUTAJ (wzór pełnomocnictwa - str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).
Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r. W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie Umowy przez Fundusz. W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
Więcej o Tarczy Antykryzysowej - na naszej stronie internetowej TUTAJ.