Komunikat – zmiany w zakresie obsługi w placówkach Banku od 23 marca 2020 r.
2020-03-20Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników, a także z uwagi na zamknięcie placówek oświatowych i związaną z tym konieczność opieki nad swoimi dziećmi przez część Pracowników Banku, od poniedziałku 23 marca 2020 r. wprowadzamy czasowe zmiany w zakresie dostępności naszych placówek, które bądą czynne w godzinach 11:00-15:00. Więcej szczegółów poniżej.
Czasowo zamknięte są placówki:
- w Radomsku przy ul. Brzeźnickiej 38 (do dyspozycji Klientów są najbliżej zlokalizowane placówki w Radomsku: przy ul Sierakowskiego 11 - ERA Park, przy ul. Tysiąclecia 4 - Centrala, przy ul. Leszka Czarnego 23);
- w Kleszczowie przy ul. Sportowej 53 (do dyspozycji Klientów jest najbliżej zlokalizowana placówka w Lgocie Wielkiej przy ul. Radomszczańskiej 109);
- w Rząśni przy ul. Kościuszki 45 (do dyspozycji Klientów jest najbliżej zlokalizowana placówka w Pajęcznie przy ul. Wiśniowej 3).
Przepraszamy za ewentualne niedogodności.
WAŻNE! Prosimy o bieżące sprawdzanie informacji o dostępności naszych placówek na stronie internetowej www.esbank.pl w zakładce Placówki i Bankomaty oraz na placówkach Banku.
Jednocześnie z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne, w trosce o zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników, uprzejmie informujemy o czasowych zmianach w zakresie obsługi Klientów.
- Przed wizytą w placówce Banku prosimy o kontakt telefoniczny – numery znajdują się w zakładce Placówki i Bankomaty.
- Prosimy o jednoczesne przebywanie w placówce wyłącznie Klientów obsługiwanych w danym momencie przez naszych Doradców. Dokładamy starań, by czas bezpośredniej obsługi trwał do 15 minut.
- Prosimy o unikanie skupisk przed placówką, zachowanie bezpiecznego dystansu (1-1,5 m) oraz zasad higieny, zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych.
Dziękujemy za współpracę i wyrozumiałość.